BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. október 28., csütörtök

Friday blogjai

The Swan Twins

CLARY JACE LUCAS
Fájdalmas, elkínzott, unalmas fáradság. Ez az amit a testvéreim kiváltanak belőlem. Semmi mást, csak a tömény fáradságot. Egyszerűen ideg-összeroppanást fogok tőlük kapni!
Például mikor tegnap Jace egy szál alsónadrágban és a tangámmal a fején berontott a szobámba, és azt üvöltözte torkaszakadttából, hogy :" Hy! My name is David Guetta! " , hát, én azt hittem, hogy ott helyben lepetézek félelmemben! Már kis korában sem volt okés a srác, de jézusom! Hová fajult a világ?!
Aztán berontott a másik bátyám Lucas is, és hát szerintem ott tényleg meghaltam. Pedig számunkra ez elég nehéz. Lucas egy igen csendes fajta, de mikor kitör belőle az a Jace-féle énje, hát akkor öngyilkos lesz az egész város. Velem és anyával együtt.
"Teganp nyugodzan ülök a szobámban, olvasok, és szinte komolyan nem csinálok semmit. Mint már mondtam, Jace egy szál semmiben berobbant a helyiségbe.
Aztán pedig megjött a halálom.
Lucas a "Gettin' Over You"- t énekelte torkaszakadtából, és közben azt üvöltözte, hogy : "Legyél te Fergie! Legyél te Fergieeeeee! ".
Jace vihogva táncolt és tapsikolt " alsónadrágban" , majd Lucas- al fogták magukat, levették az utolsó ruhaneműiket, és KIUGROTTAK AZ ABLAKON!!!!!!!!!
Anya kábé három másodperccel később lépett be kecsesen a szobámba. Felmérte a rombolást, és idegbeteg képpel nézett rám.
- Már megint? Nem igaz hogy már megint kezdik!
Kilépett az erkélyre, és azt kiabálta a MEZTELENÜL futkosó testvéreimnek :
- Ha most azonnal nem jöttök be a házba, esküszöm hogy letépem a farkatokat! Nem viccelek fiúk! Megtéplek titeket!
Az emberek sikoltozva menekültek Jace és Lucas haragja elől, a kis tini ringyók álmélkodva nézték a a középső fertályon elhelyezkedő anakondájukat.
- Ne már, Anya! Nekem arra szükségem van! - hisztizett be Jace.
- Nekem is... majd egyszer! - vallotta be Lucas is, és közben kitért Anya karjai elől.
- Gyertek ide most azonnal! - majd halkan hozzátette. - Már húsz éve csináljuk ezt fiúk! Nem lehetne beiktatni egy kis változtatást?
Erre a fiúk a fejüket rázták és elkiáltották magukat :
- SOHA! - majd elfutottak előlünk, be az emberek közé, miközben a tömeg szétnyílt előttük, mint Mózes előtt a Vörös-Tenger. Legalább is azt hiszem, hogy a Vörös-Tenger! Sosem voltam jó földrajzból. "
Szóval végül is ez történt tegnap. Azóta Anyu otthagyta az állását, nekünk pedig azt atta ki, hogy pakoljuk össze a cuccainkat, mert hogy költözünk.

Link:
Vampire High

Create your own banner at mybannermaker.com!
Sosem értettem, hogy mi lehet velem. Az emberek kerültek egész életemben, és összesúgtak a hátam mögött. Mindig is furcsálltam ezt a viselkedést velem szemben. Nem értettem, hogy mi bajuk van azzal, hogy ott vagyok a közelükben. A nevem Elizabeth Miller, röviden Liz, és már mondtam elég furcsa az életem.
Egy kis off! A szüleim még a születésemkor eltűntek és beraktak egy árvaházba. Még adtak egy levelet az igazgatónak, amiben részletezik, hogy mennyire sajnálják, hogy mennyire szeretnek és, hogy csak azért hagytak el, mert hatalmas veszélyben voltam. Csecsemő koromban fogadtak örökbe a mostani szüleim akik ugyanúgy reagálnak mikor meglátnak, mint a legtöbb ember. Látszik rajtuk, hogy szeretnek, de azért félnek is tőlem. Apu azt mondja, hogy még kaptak egy másik levelet, amit az igazgatónak nem lehetett kinyitni. A szüleim írták, de a fogadott családom nem mondta el, hogy mi áll benne. Kiskoromtól kezdve egy szigorúan védett iskolába járok, ahol sosincs verekedés, vagy veszekedés. Az emberek mindig nyugodtak, bár ők is máshogy reagálnak, mikor meglátnak engem. Féltek tőlem, amit nem mindig értettem. Taszítom az embereket. Erre jöttem rá.
Mindig is nagyon rosszul aludtam, mindig forgolódtam, és a csak most jöttem rá, hogy nekem elég akár három órát is aludnom, nem leszek fáradt. Mindig is sötét karikák éktelenkedtek a szemeim alatt, de csak nagyon halványan. Elég sápadt vagyok, talán nekem van a legfehérebb bőröm a suliban. És, ha már a suliról van szó! Észre vettem egy dolgot.
Furcsa volt a mai nap. Az emberek ma sokkal jobban rettegtek tőlem, mint eddigi életem során. Mikor a szekrényemhez értem azonnal belenéztem a tükörbe. Olyan voltam mint mindig. Barna szem, hosszú barna haj, alacsony vékony test. Nem vagyok csúnya, de nem is szép. Olyan átlagos.

Link:
http://vampirehigh-vampirsulibyfriday.blogspot.com/

0 megjegyzés: