BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. november 2., kedd

Adree blogja






Prológus

Egy újabb nap a pokolban.
De hisz mit panaszkodok? Csak magam miatt lett az, ami lett. Ha nem keveredek olyan táraságban, akkor nem történt volna meg. A suliban mindenki leprásnak néz engem. Ez nekem mióta újdonság? - kérdeztem magamtól. ? Mióta 15 évesen elkezdtem magamba roskadni minden brutális dolgot kipróbáltam, először megpróbáltam felvágni az ereimet - jó párszor - de mindig a sürgősségin végeztem, mert rám találtak, vagy a barátnőim - akkoriban én voltam a legnépszerűbb és legszebb lány az osztályban mindenki velem akart lógni, de ez mára megváltozott - vagy a szüleim. Miután beláttam, hogy ez nem fog menni és nem tudok meghalni, rákaptam a piára. Az még nem is lett volna nagy baj, ha iszom, de én nem tudtam mértéket taratani. A barátaim elhagytak. Magam maradtam, csak én és a depresszióm. Nyúltam a drog után.
Ez ment minden nap, mígnem egyszer egy új tanár jelent meg a suliban.
Ez az én történetem.
A nevem: Sophy Ellwood

0 megjegyzés: